Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

PROFESJONALNE SZKOLENIE DLA ZARZĄDCÓW OBIEKTÓW MAGAZYNOWYCH

Zarządzanie obiektami magazynowymi


Dokumentacja, przeglądy, procedury najmu

Sprawdź program
Jeżeli chcesz:
  • Dowiedzieć się, jak skutecznie budować relacje z najemcami, właścicielem nieruchomości i podwykonawcami w obiekcie magazynowym,
  • Podpatrzeć rozwiązania, które pozwolą stworzyć kompleksową strategię zarządzania najmem powierzchni magazynowej,
  • Prawidłowo opracować roczny plan rzeczowo-finansowy w oparciu o analizę kosztów i potrzeb nieruchomości,
  • Usystematyzować rutynowe czynności w zakresie obsługi nieruchomości i utrzymania jej w należytym stanie, 

To weź udział w jedynym tak praktycznym spotkaniu na rynku!

Podczas szkolenia:
  • Zbudujesz kompletną strategię zarządzania obiektem magazynowym, uwzględniając takie punkty jak: stan prawny, nadzory nad kontrahentami, kontrola realizacji umów z dostawcami,
  • Dowiesz się, jak prowadzić, przechowywać i zabezpieczać dokumentację użytkową obiektu magazynowego,
  • Dokonasz audytu dokumentacji technicznej nieruchomości, aby na bieżąco kontrolować stan techniczny obiektu magazynowego,
  • Będziesz potrafił przygotować roczne plany gospodarcze oraz rozliczenia planów finansowych z uwzględnieniem kosztów utrzymania obiektu magazynowego,
  • Dokonasz usystematyzowania zadań wydanych przez właściciela budynku, tak by nadzór nad obiektem przebiegał według planu,
  • Dowiesz się o zagrożeniach w eksploatacji obiektu magazynowego i o tym, jak im zapobiegać.
Szkolenie kierowane jest do:

Zarządców nieruchomości magazynowych

Właścicieli nieruchomości magazynowych

Program szkolenia:
Część 1

Budowa kompleksowej strategii zarządzania obiektem magazynowym

  • Uaktualnienie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, wynajmowanych pomieszczeń i powierzchni gruntowych
  • Prawidłowa ewidencja
  • Przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji użytkowej obiektu
  • Ochrona przeciwpożarowa obiektu magazynowego – obowiązki, wymagania i zagrożenia
  • Organizacja i stały nadzór nad bieżącą konserwacją oraz pracami remontowymi i budowlanymi w magazynie
  • Kontrolowanie realizacji umów z usługodawcami takich usług jak: energia elektryczna, ogrzewanie, gaz, woda, wywóz odpadów komunalnych
  • Wdrażanie sposobów zabezpieczeń i ochrony dla obiektu, nadzór nad firmą ochroniarską
Część 2

Nadzór nad kosztami, planami gospodarczymi rocznymi oraz procesem wynajmu obiektu magazynowego

  • Przygotowanie budżetu rocznego i wieloletniego w oparciu o analizę kosztów i potrzeb nieruchomości
  • Rozliczanie budżetu okresowe i roczne, w tym rozliczanie prac remontowych i budowlanych
  • Nadzór nad procesem wynajmu obiektu oraz prowadzenie windykacji
  • Przeprowadzenie kalkulacji stawek czynszowych na podstawie stawek konkurencji
  • Protokolarny odbiór wynajmowanych powierzchni magazynowych od najemców w momencie rozwiązania umów najmu
Część 3

Kompleksowa obsługa techniczna obiektu magazynowego

  • Rutynowe czynności w zakresie obsługi obiektu 
  • Zlecanie bieżących konserwacji, prac naprawczych oraz kontroli technicznych urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego
  • Zlecanie przeglądów technicznych (w tym budowlanego, p.poż, kominiarskiego, wentylacyjnego).
  • Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego oraz dokumentacji technicznej magazynu
  • Utrzymanie w ruchu obiektu przez usuwanie i zabezpieczanie awarii technicznych
  • Sposoby przeciwdziałania zagrożeniom eksploatacji
Część 4

Planowanie i realizacja robót remontowych i budowlanych

  • Plany remontowe i inwestycyjne – źródła informacji o potrzebach
  • Wymagania formalne – plan miejscowy (WZ), warunki techniczne, zaopatrzenie w media
  • Finansowanie robót remontowych i inwestycyjnych
  • Wykonywanie prac w istniejących obiektach magazynowych – wymagania i zagrożenia

Osób odpowiedzialnych za kontrolę i utrzymanie obiektów magazynowych i przemysłowych

Właścicieli i kierowników obiektów handlowych

Prelegent
Michał Substyk

Licencjonowany zarządca nieruchomości (licencja Nr 7687 uzyskana w 2001 r.). Zarządzaniem nieruchomościami zajmuje się od połowy lat 90 ubiegłego stulecia. Swoje doświadczenie zawodowe budował zarządzając nieruchomościami spółdzielni mieszkaniowej, deweloperów, wspólnot i podmiotów gospodarczych. Posiada również długoletnią praktykę w prowadzeniu inwestycji budowlanych, nadzorując wszystkie etapy: przygotowanie, realizację, odbiór i oddanie do użytkowania. Członek zwykły Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości "Warecka", oraz członek honorowy Stowarzyszenia Przedsiębiorczości w Nieruchomościach. Autor licznych publikacji, wykładowca na kursach i szkoleniach dla zarządców nieruchomości.

Miejsce i termin:

Poznań, 24.06.2019

Koszt uczestnictwa:
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1399 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • przerwy kawowe i lunch.
  •  

    Potrzebujesz informacji?
    Skontaktuj się z nami!

    Formularz kontaktowy