Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Centrum Kompetencji Forum Media
 

OGÓLNOPOLSKIE CERTYFIKOWANE WARSZTATY

Profesjonalny wizerunek lokalu gastronomicznego w social mediach, który sprzedaje

Jeżeli chcesz:
  • Opracować skuteczną strategię promocji i marketingu lokalu gastronomicznego na Facebooku, Instagramie i TripAdvisor, która przełoży się na większą liczbę gości,
  • Podpatrzeć, jakie triki stosuje konkurencja i jak te działania w social mediach przekładają się na zwiększenie obrotów lokalu,
  • Dowiedzieć, jak postępować z roszczeniowym gościem, który może w łatwy sposób wywołać lawinę negatywnych komentarzy na Twoim fanpagu,
  • Nauczyć się, jak wzorcowo prowadzić obsługę gościa online i wykorzystać negatywne komentarze do polepszenia wizerunku obiektu gastronomicznego,

 

To zapraszamy na jedyne tak praktyczne warsztaty dla branży gastronomicznej!

PO UDZIALE W WARSZTATACH BĘDZIESZ POTRAFIŁ:
  • Zbudować kompletną strategię komunikacji i tworzyć treści tak, aby kanały social media miały znaczny udział w zwiększeniu zysków Twojego lokalu,
  • Prowadzić profesjonalną komunikację na Instagramie, która przyciągnie większą liczbę gości i zwróci uwagę na działalność lokalu,
  • Profesjonalnie zarządzać wizytówką Google i kontem na Tripadvisor, aby na bieżąco śledzić opinie gości o lokalu i odpowiednio reagować na pojawiające się komentarze,
  • Zastosować  proste i bezpłatne narzędzia do tworzenia grafik i obróbki zdjęć,  które pomogą szybko stworzyć angażujące i ciekawe treści,
  • Zastosować mechanizmy kampanii reklamowych na Facebook’u i wykorzystać je do rozpromowania swojej marki na większą skalę,
  • Prowadzić rozmowę online z trudnymi klientami, aby ich opinie nie przełożyły się na złą promocję lokalu,
  • Uniknąć najczęstszych błędów komunikacyjnych popełnianych przez osoby prowadzące fanpage restauracji, kawiarni czy barów na podstawie analizy konkretnych przypadków.
NA WARSZTATY ZAPRASZAMY:

Właścicieli restauracji, kawiarni i barów,

którzy samodzielnie zajmują się marketingiem swojego lokalu i przez odpowiednie praktyki w social mediach chcą wzmocnić jego pozycję na rynku,

Managerów gastronomii,

którzy opiekują się kanałami social media w obiekcie i zależy im na dobrej komunikacji z klientem,

Osoby, które zajmują się marketingiem w obiektach gastronomicznych

i chcą podnieść swoje kompetencje w tym zakresie działania,

Wszystkie osoby, które dbają o stronę lokalu gastronomicznego w social mediach

i muszą prowadzić komunikację z klientami.

PROGRAM WARSZTATÓW
BLOK I

Najlepsze strategie promocji lokalu gastronomicznego w kanałach social media

  • Jak tworzyć angażujące posty i instastories, które przełożą się na zwiększenie obrotów Twojego lokalu? – kiedy najlepiej je publikować, żeby odnieść sukces?
     
  • Bezpłatne narzędzia do tworzenia grafik, video oraz obróbki zdjęć – jak uatrakcyjnić wrzucane treści, jak to robi konkurencja?
     
  • Jak profesjonalnie zarządzać wizytówką Google i kontem na Tripadvisor, aby budować spójną markę Twojego lokalu, która przełoży się na komplet gości?
     
  • Jakimi sposobami bezkosztowo wzmocnić wizerunek marki lokalu w social media? – organizacja eventów i wydarzeń na Facebook’u.
     
  • Jak dzięki konkursom na fanpagach zwiększać liczbę obserwatorów, która przełoży się na większą ilość gości?
     
  • Jak za pomocą płatnych reklam zwiększać ilość gości w lokalu? – skuteczne kreacje kampanii reklamowych na Facebook’u i Instagramie.
BLOK II

Skuteczna komunikacja online, która przełoży się na zadowolenie gości i polecanie lokalu w Internecie

  • Co zrobić, aby gość polecał naszą restaurację? - działania, które skutecznie zachęcają do umieszczania pozytywnej opinii w Internecie oraz polecenia Twojego lokalu innym.
     
  • Jak się komunikować z gościem na Facebook’u i Instagramie, aby dobrze zrozumiał Twoje intencje i był zadowolony z obsługi online?
     
  • Po jakim czasie najlepiej odpowiadać na wiadomości klientów i jak postąpić z klientem, który nie dostał odpowiedzi przez dłuższy czas?
     
  • Jakie straty biznesowe dla restauracji może przynieść zlekceważenie pytań czy postów gości na facebookowym fanpagu lokalu?
BLOK III

Wzorcowy schemat postępowania z roszczeniowym klientem – na co zwrócić uwagę i jak przygotować kilka wariantów, które zadziałają w każdej sytuacji?

  • Jakie roszczenia pojawiają się najczęściej na fanpagach restauracyjnych – które można zignorować, a na które koniecznie trzeba zareagować?
     
  • Jak dostosować ton wypowiedzi i komunikaty do roszczeniowego gościa, aby nie wywołać lawiny negatywnych komentarzy – dlaczego moderacja i personalizacja jest dzisiaj tak ważna?
     
  • Jak dobrze zrozumieć intencje klienta, który pozostawił komentarz, aby dobrać właściwy sposób odpowiedzi i nie wejść zbyt pochopnie w konflikt?
     
  • Jak szybko przejść na komunikację prywatną, aby zminimalizować ryzyko pojawienia się większej ilości komentarzy?
     
  • Co zrobić, by w sposób naturalny zahamować negatywne komentarze pod postami naszego lokalu i nie dopuścić do rozwinięcia sytuacji kryzysowej?
     
  • Jakie zagrożenia niesie za sobą usuwanie postów i wpisów gości na Facebooku oraz dlaczego nie warto tego robić?
PODCZAS WARSZTATÓW:

   Przeanalizujesz fanpage konkurencji i podpatrzysz triki, które warto zastosować u siebie, aby zbudować spójny i profesjonalny obraz marki lokalu,

 

   Pod okiem prelegenta nauczysz się ustawiać kampanie reklamowe i targetować je do swoich Gości,

 

   Dowiesz się, co zrobić, aby zahamować negatywne komentarze na naszych fanpagach i nie dopuścić do rozwinięcia się sytuacji kryzysowej.

PRELEGENT
Angelika Borysiak
Angelika Borysiak

Właścicielka agencji brand2eat (www.brand2eat.pl), zajmującej się marketingiem restauracji i branży Horeca. Tworzy koncepcje marketingowe nowych lokali oraz zajmuje się zintegrowaną komunikacją w mediach społecznościowych. Szkoli, regularnie publikuje w prasie branżowej. Prelegentka branżowych konferencji i międzynarodowych targów takich jak Food Show, Gastrosilesia czy Rentowna Restauracja. Perfekcjonistka, zawsze na czasie z branżowymi trendami. Pasjonatka kreatywnych rozwiązań w marketingu. Zapalona podróżniczka zakochana w klimacie i kuchni Azji. Uwielbia jeść, a wchłonięte kalorie regularnie spala wspinaczką oraz wędrówkami po Tatrach. Szczęśliwa mama kota. Jak sama o sobie mówi – ma społeczne ADHD.

KOSZT UCZESTNICTWA
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1399 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    •  Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    •  Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    •  Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej.
  • Zgłoś się

    Przedsprzedaż!

    Niższa cena przy zgłoszeniu do 5 kwietnia 2019 r.!
    Tylko 1099 zł netto (zamiast 1399zł netto)!
     

    Potrzebujesz informacji?
    Skontaktuj się z nami!

    Formularz kontaktowy