Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Online Marketing Magazyn        Nowa Sprzedaż

 

Certyfikowane warsztaty online live

Najlepsze Strategie Online w Marketingu 3.0

Kompletny marketing mix na 2023 rok

Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych, wykorzystując kampanie digital w modelu RACE i SOSTAC, programmatic oraz wirtualną rzeczywistość?

Warsztaty poprowadzi Artur Maciorowski - Redaktor Prowadzący Magazynu Online Marketing & trener i konsultant

Dlaczego te warsztaty są wyjątkowe?
  • Wybralismy tematy tak, aby podczas szkolenia online zaprezentować wyłącznie te działania, które są najskuteczniejsze w obszarze online marketingu. DZIĘKI UCZESTNICTWU W SZKOLENIU DOWIESZ SIĘ, JAKIE CASE’Y SPRAWDZIŁY SIĘ W OSTATNICH 6 MIESIĄCACH I POD KTÓRYCH SKUTECZNOŚCIĄ MOŻEMY SIĘ PODPISAĆ!
  • WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI EKSPERTAMI ONLINE MARKETINGU W POLSCE, którzy na co dzień prowadzą działania digitalowe, osiągają sukcesy w prowadzeniu kampanii, doradzają innym, a dodatkowo tworzą Radę Programową Magazynu Online Marketing.
  • SKUPIMY SIĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE NA DZIAŁANIACH, KTÓRE BEZPOŚREDNIO GENERUJĄ SPRZEDAŻ lub skutecznie wpływają na wizerunek marki w sposób, który dał się zbadać.
Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:
  • Jakie kanały, narzędzia oraz środki promocji wykorzystać w 2023 roku, aby Twoja strategia marketingowa była najnowocześniejsza oraz konkurencyjna,
  • Jak zaplanować kampanie digital w modelu RACE i SOSTAC, dzięki którym zdobędziesz klientów i leady w 2023 roku, minimalizując koszty ich pozyskania, a jednocześnie maksymalizując przychody ze sprzedaży,
  • Jak skutecznie sprzedawać w mobile marketingu w obliczu faktu, że 70% przychodów z reklamy przypisywanych jest właśnie tej strategii,
  • Jak automatyzacja wpłynęła na marketing w 2022 roku i dlaczego warto w 2023 roku wykorzystać TRIGGERY,
  • Jak tworzyć kampanie reklamowe w modelu programatycznym, które umożliwią Ci wyświetlanie jedynie zindywidualizowanych reklam klientom,
  • Jak AI (sztuczna inteligencja) i machine learning są wykorzystywane w strategiach marketingowych i jak wpływają na tradycyjne role marketera i media plannera,
  • Jak wykorzystać potencjał sprzedażowy rozszerzonej rzeczywistości, dzięki zastosowaniu jej elementów w kampaniach.
Warsztaty są dla Ciebie, jeżeli:
  • odpowiadasz za marketing lub sprzedaż i zależy Ci na zwiększeniu obrotu z kanału online lub wzroście rozpoznawalności marki,
  • chcesz zbudować strategię marketingową, która będzie zgodna z obecnymi trendami i przyczyni się zarówno do wzrostu sprzedaży, jak i do stworzenia długofalowej relacji z klientem,
  • chcesz nauczyć się dobierać najbardziej skuteczne działania marketingowe i narzędzia, by nie marnować zasobów finansowych i czasu poświęconego na ich przygotowanie,
  • chcesz poznać nowoczesne triki promocyjne, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję i skutecznie prowadzić działania marketingowe w Internecie w 2023 roku,
  • chcesz wiedzieć na jakie trendy w 2023 roku zwrócić w szczególności uwagę, żeby podejmować trafne decyzje marketingowe i inwestować w te działania, które przełożą się na sprzedaż.

Poznaj sprawdzone wskazówki i case’y dla e-marketerów, których nie znajdziesz nigdzie indziej!

Na podstawie wniosków zebranych z setek kampanii online’owych nadzorowanych przez ekspertów Magazynu Online Marketing w 2022 roku!

Program warsztatów online
MODUŁ I

PLANOWANIE KAMPANII ZINTEGROWANYCH W OPARCIU O RÓŻNE KANAŁY ONLINE – JAK WYKORZYSTAĆ RÓŻNE KANAŁY SPRZEDAŻY I MIERZYĆ SKUTECZNOŚĆ?

  • Nowość! Idealny marketing mix w lejku sprzedażowym na 2023 rok – jak planować kampanie digital w modelu RACE i SOSTAC? Przykłady dla małych, średnich i dużych.
  • Na co warto postawić w najbliższych miesiącach w związku z wciąż dynamicznie rozwijającą się technologią w online marketingu? Które narzędzia przestają być skuteczne? Jak wykorzystać w praktyce MarTech (Marketing Technology) i połączyć ze sobą marketing, technologię oraz zarządzanie?
  • Jak optymalizować koszty kampanii w nadchodzącym 2023 roku oraz jak osiągać lepsze wyniki przy niższych kosztach?
MODUŁ II

KAMPANIE W SOCIAL MEDIACH W 2023 ROKU

  • Jak wybrać odpowiedni kanał promocji w social mediach – Facebook vs Instagram vs TikTok, a w przypadku B2B – LinkedIn czy Facebook?
  • Nowe możliwości reklamowe na Facebooku – precyzyjne targetowanie i custom audience.
  • Posty od influencerów zyskują średnio 8x większe zaangażowanie niż treści tworzone przez markę! Jak tworzyć kampanie z blogerami i influencerami – jak wybierać, jak współpracować, skuteczne formy aktywności, które przekładają się na sprzedaż lub wizerunek, dostępne platformy do identyfikacji influencerów.
MODUŁ III

NOWOCZESNY E-MAIL MARKETING I MARKETING AUTOMATION

  • Nowość! Automatyzacja e-mail/marketing – jak tworzyć wiadomości w oparciu o triggery?
  • 70% wszystkich przychodów z reklam (od 2020 r. do 2022 r.) jest przypisywanych marketingowi mobilnemu. Jak planować i tworzyć kreacje pod mobile?
  • Jak planować aktywność mailingową – kiedy, ile i jak często? Wnioski poparte analityką najświeższych danych z drugiej połowy 2022 roku!
  • Dynamiczny content i personalizacja – jak tworzyć klikalne formaty?
MODUŁ IV

MOBILE MARKETING NA 2023 ROK

  • Optymalizacja strony www pod mobile – Responsive Web Design vs aplikacje natywne i Progressive Web Aplication – co to znaczy i jak je wdrożyć?
  • Aplikacje mobilne jako element brandingowy i sprzedażowy – jak wypromować mobilną aplikację.
  • Mobilna reklama w Internecie – formaty i przykłady kreacji.
MODUŁ V

PROGRAMMATIC – JAK ZMIENIA SIĘ SPOSÓB PLANOWANIA I EMISJI REKLAMY DISPLAY I WIDEO?

  • Nowość! Reklama w modelu programatycznym - jak tworzyć kampanie z uwzględnieniem brand safety, wykluczeń i triggerów?
  • Aukcja czy cena stała - RTB vs Private Deal kluczowe różnice, cechy i zastosowanie w planowaniu kampanii.
  • DMP w praktyce - jakie dane wykorzystywać i w jaki sposób, by docierać tylko do właściwych odbiorców z Twojego targetu.
MODUŁ VI

CONTENT MARKETING, BRANDED CONTENT I TREŚCI OPARTE NA EMOCJACH

  • Jak tworzyć content, który zachwyca i sprzedaje? – przegląd formatów i case studies
  • Czym różni się format od typu treści i kanału dystrybucji?
  • Jak promować i dystrybuować content w 2023 roku?
  • Strategia content marketing krok po kroku
MODUŁ VII

NA JAKIE TRENDY NALEŻY ZWRÓCIĆ UWAGĘ, ABY Z SUKCESEM WYKORZYSTAĆ JE SPRZEDAŻOWO I PROMOCYJNIE?

  • Nowość! AI i machine learning – jak algorytmy przejmują tradycyjne role marketera i media plannera?
  • Nowość! Web 3.0, blockchain i metaversum – jak zacząć? Przykłady działań firm w wirtualnej rzeczywistości.
  • Jak identyfikować trendy na rynku mediowym i reklamowym, aby nie przegapić zjawisk istotnych dla Twojej firmy?
  • Mobile – AR, VR i IOT – jak rzeczywistość zmienia się na skutek rozwoju technologii mobilnych?
Prelegent
Artur Maciorowski
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy