Sprzedaż szkolenia zakończona - BRAK WOLNYCH MIEJSC

Organizator:

Online Marketing Magazyn

W 2021 roku eksperci Redakcji Magazynu Online Marketing
przeprowadzili i nadzorowali setki udanych kampanii e-marketingowych.
Wnioski zebraliśmy w postaci konkretnych wytycznych na 2022 rok
- zobacz, na co postawić w Online Mediaplanie!

Warsztaty online LIVE

Najlepsze Strategie Online w Marketingu

Kompletny marketing mix na 2022 rok. Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych?

Warsztaty poprowadzi Artur Maciorowski - Redaktor Prowadzący Magazynu Online Marketing & trener i konsultant

Jeżeli:
  • odpowiadasz za marketing lub sprzedaż i zależy Ci na zwiększeniu obrotu z kanału online lub wzroście rozpoznawalności marki,
  • chcesz poznać nowoczesne triki promocyjne, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję i skutecznie prowadzić działania marketingowe w Internecie w 2022 roku,
  • chcesz podejmować trafne decyzje dotyczące strategii promocji Twoich produktów i usług oraz inwestować tylko w te działania, które przełożą się na sprzedaż,
  • chcesz mieć pewność, że poznasz tylko i wyłącznie narzędzia, które rzeczywiście działają,

Nie może zabraknąć Cię na wyjątkowych warsztatach!

Unikalne i sprytne wskazówki dla e-marketerów, których nie znajdziesz nigdzie indziej!

Na podstawie wniosków z setek kampanii online’owych nadzorowanych przez ekspertów
Magazynu Online Marketing w 2021 roku!
Dlaczego te warsztaty są wyjątkowe?
  • Dokonaliśmy starannej selekcji tematów tak, aby w trakcie szkolenia online pokazać tylko najskuteczniejsze działania w nowoczesnych obszarach online marketingu – te, które sprawdziły się w ostatnich 6 miesiącach i pod których skutecznością możemy się podpisać!
  • Zebraliśmy wnioski najlepszych ekspertów online marketingu w Polsce, którzy na co dzień z sukcesem prowadzą własny digital biznes, doradzają innym, a dodatkowo tworzą Radę Programową Magazynu Online Marketing.
  • Skupimy się tylko i wyłącznie na działaniach, które bezpośrednio generują sprzedaż lub skutecznie wpływają na wizerunek marki w sposób, który dał się zbadać.
Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:
  • Na jakie środki i formy promocji postawić w 2022 roku, planując kompletny marketing mix, aby być o krok przed konkurencją.
  • Jak w praktyce zdobywać klientów i leady w Internecie w 2022 roku wobec coraz wyższych kosztów ich pozyskania oraz większej świadomości klientów.
  • Jak skutecznie sprzedawać w mobile marketingu w obliczu faktu, że już ponad 50% wiadomości otwieranych jest na smartfonie.
  • Jak rozwój automatyzacji wpłynął na marketing i które jej elementy warto wykorzystać w swoich kampaniach.
  • Co nowego w content marketingu - jakie formaty i treści sprawdziły się w 2022 roku i na co postawić w kolejnych miesiącach.
Program warsztatów online
MODUŁ I

Planowanie kampanii zintegrowanych w oparciu o różne kanały online i offline – jak łączyć media i mierzyć skuteczność

  • Idealny marketing mix na 2022 rok – jak planować kampanie digital wsparte tradycyjnym marketingiem? Przykłady dla małych, średnich i dużych, sektora B2B i B2C.
  • Na co warto postawić w najbliższych miesiącach w związku z dynamicznym rozwojem technologii w online marketingu, a które z narzędzi przestają być skuteczne?
  • Jak optymalizować koszty kampanii w nadchodzącym 2022 roku i  jak osiągać lepsze wyniki przy niższych kosztach?
MODUŁ II

Kampanie w social mediach w 2022 roku

  • Jak wybrać odpowiedni kanał promocji w social mediach – Facebook vs Instagram vs TikTok, a w przypadku B2B – LinkedIn czy Facebook?
  • Nowe możliwości reklamowe na Facebooku – precyzyjne targetowanie, reklama w Messengerze, katalogi produktowe dla e-commerce, re-marketing i custom audience.
  • Kampanie z blogerami i influencerami – jak wybierać, jak współpracować, skuteczne formy aktywności, które przekładają się na sprzedaż lub wizerunek, dostępne platformy do identyfikacji influencerów?
MODUŁ III

Nowoczesny e-mail marketing i marketing automation

  • Nowość! Już ponad 50% wiadomości jest odbieranych na smartfonach! Jak planować i tworzyć kreacje pod mobile?
  • Jak planować aktywność mailingową – kiedy, ile i jak często? Wnioski poparte analityką najświeższych danych z drugiej połowy 2021 roku!
  • Dynamiczny content i personalizacja – jak tworzyć klikalne formaty?
MODUŁ IV

Mobile marketing na 2022 rok

  • Optymalizacja strony www pod mobile – Responsive Web Design i Progressive Web Aplication – co to znaczy i jak je wdrożyć?
  • Aplikacje mobilne jako element brandingowy i sprzedażowy – jak wypromować mobilną aplikację.
  • Mobilna reklama w Internecie „– formaty i przykłady kreacji .
MODUŁ V

Programmatic – jak zmienia się sposób planowania i emisji reklamy display i wideo?

  • RTB vs Private Deal – kluczowe różnice, cechy i zastosowanie w planowaniu kampanii.
  • Jakie dane wykorzystywać i w jaki sposób, by docierać tylko do właściwych odbiorców z Twojego targetu.
  • Mechanika aukcji i kluczowe zasady realizacji kampanii zautomatyzowanych.
MODUŁ VI

Content marketing, branded content i treści oparte na emocjach

  • Jak tworzyć content, który zachwyca i sprzedaje?
  • Czym różni się format od typu treści i kanału dystrybucji?
  • Jak promować i dystrybuować content w 2022 roku?
MODUŁ VII

Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby z sukcesem wykorzystać je sprzedażowo i promocyjnie?

  • Jak identyfikować trendy na rynku mediowym i reklamowym, aby nie przegapić zjawisk istotnych dla Twojej firmy?
  • Big Data – jak w praktyce wykorzystać dane i informacje o swoich klientach i użytkownikach w kampaniach reklamowych? Inspiracje z rynku.
  • AR i VR – rozszerzona czy wirtualna rzeczywistość? W jaki sposób wykorzystać smartfona klienta i skłonić go do większego zaangażowania budując świadomość marki?
  • IoT i AI – jak Internet rzeczy i sztuczna inteligencja może wesprzeć marketerów w angażowaniu konsumentów i budowaniu lojalności?
Prelegent
Artur Maciorowski
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy