Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>
Jeżeli odpowiadasz za sprzedaż produktów lub usług w Twojej firmie i chcesz:
  • zwiększyć liczbę zadowolonych klientów dzięki pełnemu wdrożeniu procesu Lead Nurtuting,
  • przyspieszyć pracę swojego działu oraz przestać tracić czas na powtarzalne czynności dzięki prawidłowemu wprowadzeniu sales automation,
  • zmaksymalizować obroty dzięki automatycznemu up-sellingowi i cross-selingowi produktów idealnie dopasowanych do potrzeb Twoich klientów,
  • skutecznie zapobiegać porzuconym koszykom i niewypełnionym formularzom za pomocą rozwiązań z sukcesem stosowanych w innych firmach,

Weź udział w jedynym tak praktycznym spotkaniu na rynku, podczas którego nie tylko poznasz narzędzia Marketing Automation i ich najważniejsze funkcjonalności, ale również dowiesz się, jak szybko i z sukcesem wdrożyć je w swojej firmie, aby od razu zobaczyć efekty w postaci większych przychodów.

Podczas warsztatów prelegent pokaże i wyjaśni na konkretnych przykładach:
  • Jak wybrać narzędzia Marketing Automation, biorąc pod uwagę specyfikę i potrzeby Twojej firmy, aby osiągnąć jak najlepsze efekty?
  • Pod jakim kątem analizować i oceniać skuteczność kanałów marketingowych i źródła danych, aby wyciągnąć jak najwięcej wniosków i zoptymalizować ich działanie?
  • Jak segmentować klientów Twoich stron www wg takich danych, jak: wiek, płeć, miejsce zamieszkania, zainteresowania i jak na tej podstawie skutecznie spersonalizować ofertę sprzedażową?
  • Jak w praktyce wygląda tworzenie strategii automatyzacji i jej wdrożenie w organizacji?
Kogo zapraszamy do udziału w warsztatach:

Praktyków marketingu, którzy chcą wykorzystać w 100% potencjał marketing automation,

Digital Marketing Specialist, Online Marketing Specialist,

Marketingowców z dużych i małych firm rodzinnych,

Wszystkie osoby pracujące z danymi i narzędziami automatyzującymi działania marketingowe.

PROGRAM WARSZTATÓW
Blok 1

Jak opracować skuteczny plan wdrożenia marketing automation i dobrać odpowiednie narzędzia, które przełożą się na wymierne efekty?

  • Jakie procesy można zautomatyzować w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta?
  • Jak różni się wykorzystanie automatyzacji w przypadku różnych modeli biznesowych?
  • Przegląd dostępnych narzędzi do automatyzacji marketingu.
  • Jak przygotować plan wdrożenia automatyzacji marketingu?
  • Jak stworzyć wzorcowy on-boarding, czyli proces wdrożenia klienta?
  • Automatyzacje dla e-commerce (ratowanie koszyków, reaktywacja uśpionych klientów, zachęta do kolejnych zakupów).
  • Automatyzacje związane z obsługą klienta.
Blok 2

Jak zbudować profil klienta i zintegrować dane, aby zmaksymalizować efekty prowadzonych kampanii?

  • Jak przeanalizować grupę docelową i tworzyć segmenty?
  • Jak i dlaczego należy tworzyć ścieżki użytkowników?
  • Za pomocą jakich narzędzi skutecznie monitorować aktywność kontaktów na WWW, social media, call center?
  • Jak wzbogacić dane o Twoich klientach w oparciu o już posiadane przez Ciebie zasoby i jakich narzędzi do tego użyć?
Blok 3

Jak generować leady i skutecznie konwertować je na sprzedaż?

  • Jak przygotować skuteczny formularz i landing page? – analiza przykładowych narzędzi do zbierania danych
  • Które z narzędzi / sposobów generowania leadów działają najlepiej?
  • Jak zarządzać zgodami? – aspekty prawne zbierania i przetwarzania danych klientów.
  • Jak skutecznie reaktywować klientów i z sukcesem zastosować up-selling i cross-selling produktów lub usług?
Blok 4

E-MAIL MARKETING - konfiguracja i personalizacja komunikacji masowej dla zwiększenia wskaźników i konwersji na sprzedaż.

  • Przegląd najskuteczniejszych szablonów i wiadomości e-mail – jakie działania zwiększają OR i CTR?
  • Jak zaprojektować scenariuszowe kampanie email marketingowe?
  • Co i w jaki sposób testować w działaniach marketing automation?
  • Jak mierzyć skuteczność kampanii e-mail marketingowych i marketing automation?
Blok 5

OMNICHANNEL - jak wykorzystać zintegrowane kanały komunikacji do maksymalizacji efektów prowadzonych działań?

  • Jak wykorzystać omnichannel i połączyć kilka kanałów w spójny ekosystem?
  • Jakie kanały są najskuteczniejsze i najbardziej angażujące dla naszych odbiorców, np. web push,  live chat,  social media,  SMS,  personalizacja strony WWW?
  • W jaki sposób mierzyć efektywność działań marketingowych prowadzonych w różnych kanałach?
Prelegent
Marcin Rzeczkowski
Marcin Rzeczkowski

od ponad 10 lat związany z rynkiem digital w Polsce. Doradzał i realizował projekty z zakresu digital, CRM oraz data-driven marketingu m. in. dla marek AUDI, SEAT, GlaxoSmithKline, Wrigley, Nestle, L’Oréal. Prelegent na konferencjach i warsztatach branżowych np. IAB FORUM 2018, RIGA MARKETING WEEK 2018. Obecnie jako Digital Development Director koordynuje działania firmy H2H.tech w obszarze digital i technologii wspierających marketing oraz sprzedaż (MarTech).

Termin i miejsce

Wrocław, 23.04.2020 r.
Poznań, 27.04.2020 r.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA

Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1299 zł.

W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

• Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

• Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,

• Poczęstunek.

PRZEDSPRZEDAŻ!

Niższa cena przy zgłoszeniu do 29 lutego 2020 r.!
Tylko 999 zł netto (zamiast 1299 zł netto)!

Wrocław

23.04.2020

Poznań

27.04.2020

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy