Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Nowoczesny Magazyn         LOGISTYKA A JAKOŚĆ        Menedżer Produkcji
 

PROFESJONALNE WARSZTATY MAGAZYNOWE W CENTRUM DYSTRYBUCJI ORBICO SUPPLY W TERESINIE k/WARSZAWY

Jak działa i ile kosztuje automatyczny system magazynowania Shuttle w Centrum Dystrybucji Orbico Supply?

Weź udział w WARSZTATACH MAGAZYNOWYCH W CENTRUM DYSTRYBUCJI ORBICO SUPPLY, jeżeli chcesz:
  • zobaczyć od środka centrum dystrybucyjne międzynarodowej Grupy Orbico w Teresinie koło Warszawy, operującej w 20 krajach Europy, które w szczytowych momentach wysyła dobowo blisko 1 000 palet i ponad 3 000 paczek,
  • na żywo podpatrzeć rozwiązania, które przyczyniły się do osiągnięcia przez Orbico Supply pozycji lidera na rynku dostawcy usług logistycznych i bycia wyłącznym dystrybutorem w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej ponad 50 najpopularniejszych światowych marek, m. in.: Lavazza, Pringles, Lipton Converse, Cat Footwear, Merrell, Dr. Martens, Saucony,
  • wdrożyć optymalne pod kątem opłacalności i efektywności strategie dystrybucji i przekonać się, czy warto zainwestować w automatyczne systemy magazynowe, np. System Shuttle, który pozwala przyspieszyć wysyłkę towarów w realiach stale rosnącego rynku e-commerce.
Tylko z nami wejdziecie do firmy Orbico Supply i na żywo zobaczycie działające w niej procesy automatycznej dystrybucji światowych marek - ta unikatowa formuła Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych gwarantuje wymianę dobrych praktyk i konkretne pomysły oraz inspiracje do wdrożenia w swoich firmach!
Podczas tego wyjątkowego wydarzenia kadra zarządzająca firmy Orbico Supply:
  • Piotr Sędziak, Dyrektor Zarządzający Orbico Supply
  • Marusz Latos, Dyrektor Zarządzający Orbico Supply w Polsce
  • Przemysław Gościniak, Analityk Orbico Supply
opowiedzą i pokażą na przykładach z własnej praktyki:
  • jak odpowiedzieć na konkretne wyzwania działów logistycznych dzięki analizie realnych studiów przypadku zaczerpniętych z codziennej praktyki Centrum Dystrybucji Orbico i pozać ,,różne oblicza” wdrażanych systemów i strategii,
  • jak dostarczać elastyczne rozwiązania logistyczne dla Klientów w różnych kanałach dystrybucji,
  • czym kierować się w zakresie przy uruchamianiu i eksploatacji automatyki magazynowej Shuttle System,
  • jak zapewnić bezpieczeństwo produktów, procesów i jakość obsługi.
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
  • dyrektorów zarządzających,
  • członków zarządów,
  • dyrektorów i menedżerów łańcucha dostaw,
  • szefów centrów dystrybucyjnych i centrów logistycznych,
  • kierowników magazynów.
Program Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych w Orbico Supply:
Część 1

Operacje logistyczne na przykładzie Orbico Supply

  • Struktura globalnej logistyki Orbico Supply
  • Dystrybucja w kraju
  • Dystrybucja za granicą
  • Elastyczność procesów realizacji zamówień
  • Obsługa picków handlowych
Część 2

Automatyka w Grupie Orbico – rozwiązania obsługujące dynamiczny rozwój dystrybucji

  • Rozwiązania automatyki stosowane w Grupie Orbico
  • Mniej oczywiste sprawy w procesie przygotowania inwestycji
  • Kiedy automatyzacja softwarowe’owa, a kiedy hardware’owa
  • Odbiór techniczny i proces uruchomienia – dlaczego kluczowy
  • Rodzaj i stopień automatyzacji a elastyczność procesowa
  • Optymalizacja procesów po wdrożeniu automatyki
Część 3

Obsługa dystrybucji omnichannel w jednym magazynie na przykładzie CENTRUM DYSTRYBUCJI ORBICO SUPPLY W TERESINIE k/WARSZAWY

  • Zmiany wywołane rozwojem e-commerce
  • Dystrybucja na rynkach obcych
  • Współpraca z przewoźnikami i firmami kurierskimi
  • Obsługa consumer experience
  • Rola analityki danych w podejmowaniu decyzji na temat przebiegu procesów i ich optymalizacji
Część 4

Bezpieczeństwo produktów, procesów a jakość obsługi

  • Utrzymanie automatyki i wyposażenia Centrum Dystrybucji
  • Monitoring elementem poprawy jakości obsługi klienta i bezpieczeństwa produktów
  • Modeling procesów magazynowych w zależności od wymagań klienta:
    • Redukcja kosztów
    • Maksymalizacja CSL
    • Elastyczność w zakresie realizacji zamówień
    • Pełny pakiet działań dodatkowych CP
O GOSPODARZU:

Centrum Dystrybucyjne Orbico Supply w Teresinie k/Warszawy

Centrum Dystrybucyjne Orbico Supply w Teresinie koło Warszawy zostało oficjalnie otwarte w 2021 roku. Dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań pozwala zoptymalizować i zwiększać efektywność działań dystrybucyjnych nie tylko dla Orbico Poland, ale dla całego łańcucha dostaw Orbico Group. Centrum Dystrybucyjne Orbico Supply w Teresinie zajmuje powierzchnię blisko  37 tys. mkw. Magazyn o ponad standardowej wysokości 12 m może pomieścić 46 tys. miejsc paletowych. Obecnie dziennie wysyła się stąd ponad 1000 palet.

Zautomatyzowana linia typu shuttle pozwala na przechowywanie ponad 46 tys. pojemników oraz zautomatyzowaną zbiórkę oraz pakowanie nawet 100 000 różnych indeksów towarowych.

Centrum logistyczne w Teresinie posiada elastyczny system informatyczny klasy WMS oraz TMS, wspierający konfekcjonowanie i dostarczanie towarów do klienta w formie pełnych palet, opakowań zbiorczych jak i pojedynczych sztuk.

Centrum zajmuje się dystrybucją zarówno dla klientów z Grupy Orbico - w 20 krajach europejskich, jak i podmiotów zewnętrznych, dla których efekt skali i nowoczesne rozwiązania Orbico Supply pomagają w osiągnięciu kluczowych przewag konkurencyjnych. Rozległe i zróżnicowane portfolio oraz obecność we wszystkich kanałach dystrybucyjnych wymagają od firmy dużej elastyczności i otwartości na ciągłe zmiany.

Orbico Group

Orbico sp. z o.o. jest ogólnopolskim dystrybutorem światowych marek z kategorii: chemia gospodarcza, środki higieny osobistej, żywność i napoje, elektronika, zabawki, profesjonalne kosmetyki oraz artykuły fryzjerskie, a także produkty lifestyle.

Spółka jest częścią międzynarodowej organizacji – Orbico Group, która zajmuje się dystrybucją wielu rozpoznawalnych marek na rynku europejskim. Grupa Orbico obecna jest w 20 krajach i zatrudnia prawie 8 000 pracowników.

Orbico Supply jest biznesowo i organizacyjnie wydzieloną jednostką budżetową wewnątrz Grupy Orbico, specjalizującej się w realizacji usług dystrybucyjnych i logistycznych, docierającą do ponad 100 najważniejszych sieci handlowych w Polsce oraz kilkunastu tysięcy niezależnych punktów sprzedaży.

Jeśli lubicie zaczynać dzień od pysznej włoskiej kawy? Cenicie sobie dobrą jakość chemii, której używacie w domu? To zasługa pracy Orbico Supply, która jest wyłącznym dystrybutorem takich marek, jak: Lavazza, Pringles, Lipton Ariel, Pampers, Vizir, Pantene, Gillette, Always, Clarins, Matis, Comfort Zone, Isadora, Adopt, Philip Kingsley, Elemis , Tangle Teezer. W Polsce oraz Europie Środkowo - Wschodniej Orbico Supply jest wyłącznym dystrybutorem marek: Converse, Cat Footwear, Merrell, Dr. Martens, Saucony.

WARSZTATY POPROWADZĄ
Mariusz Latos
Mariusz Latos

Dyrektor Zarządzający Orbico Supply w Polsce. Orbico Supply jest częścią spółki Orbico Poland, należącej do jednego z największych europejskich dystrybutorów marek sektora FMCG, Beauty & Fashion, operującego na 20 rynkach Europy środkowej.

Orbico Supply oferuje usługi w obszarze logistyki kontraktowej i transportu w Polsce. Mariusz Latos posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu głównie w branży FMCG / HORECA. Specjalizuje się w modelingu procesów logistycznych, implementowaniu innowacyjnych projektów reorganizacyjnych w celu poprawy produktywności, redukcji kosztów i maksymalizacji zysków oraz budowaniu efektywnych zespołów realizujących cele strategiczne, a także długotrwałych relacji z klientami. Zarządzał dużymi jednostkami organizacyjnymi zatrudniającymi do tysiąca osób. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz MBA na Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie.

Piotr Sędziak
Piotr Sędziak

Dyrektor Zarządzający Orbico Supply, będącej częścią Orbico Group, jednego z największych europejskich dystrybutorów znanych globalnie marek sektora FMCG, małego AGD czy HoReCa, działającego w 20 krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Z logistyką dystrybucji związany jest od blisko 20 lat. W przyszłości pracował między innymi jako dyrektor ds. operacji oraz Head of Logistics w polskich spółkach należących do grupy ALSO – międzynarodowego dystrybutora sprzętu elektronicznego, cześniej dyrektor ds. operacji oraz prokurent w spółce ABC Data S.A.

Absolwent logistyki w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, zarządzania jakością, magisterskich studiów ekonmicznych oraz MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Posiada certyfikat Lean Six Sigma Black Belt w EY Academy. Pasjonat roli informatyki, automatyzacji, zarządzania procesowego i projektowego w nowoczesnej organizacji. Interesuje się także logistyką e-commerce oraz wpływem logistyki na środowisko naturalne. Lubi stale usprawniać procesy i dzielić się zdobytą wiedzą. Wykładowca-praktyk w uczelniach wyższych.

Pełni funkcję członka Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, w przeszłości był członkiem zarządu PSML.

Przemysław Gościniak
Przemysław Gościniak

Analityk w Orbico Supply, wiodącym dystrybutorze globalnych marek sektora FMCG, małego AGD, Beauty & Fashion, zabawek, podmiocie oferującym usługi z obszaru logistyki kontraktowej i transportu w Polsce.

Przeszedł przez szereg stanowisk w firmie, dzięki czemu zbudował obszerną wiedzę z zakresu działania procesu logistycznego. Stanowi świetny przykład inwestowania firmy w rozwój pracowników i budowania ścieżki kariery. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu z zakresu informatyki w zarządzaniu oraz Software Development Academy. Stanowi wsparcie analityczne w zarządzaniu spółką w obszarze logistyki, optymalizacji obszarów nieoptymalnych czy wizualizacji danych. Pasjonat modelowania w BPMN oraz przedstawienia graficznego zagadnień.

Koszt uczestnictwa

OSTATNIE MIEJSCA W PRZEDSPRZEDAŻY!

Przy zgłoszeniu do 01 października 2023 r. - taniej o 300 zł netto!

Udział STANDARD

Teresin k/Warszawy

30.10.2023

  • Gwarancja uczestnictwa w kursie prowadzonym przez doświadczonych i cenionych specjalistów,
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie,
  • Lunch i przerwy kawowe.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy